{ "applinks" : { "apps": [], "details": [ { "appID": "DCD9SZX7PK.com.roamsoft.FoodHub-Customer-App", "paths": ["*"] } ] } }
[{ "relation": ["delegate_permission/common.handle_all_urls"], "target": { "namespace": "android_app", "package_name": "com.httpgobloom.deeplinking", "sha256_cert_fingerprints": ["63:FA:28:DF:57:77:55:EA:7D:0E:2B:64:FF:BB:B5:55:83:89:94:41:0C:39:21:62:AC:64:F2:D3:9D:B5:22:CF"] } }]
X FoodHub FOODHUB TAKEAWAY

- Levering på 20 minutter

Hent appen

ÅBN
X FoodHub FOODHUB TAKEAWAY

- Levering på 20 minutter

Hent appen

ÅBN

Ofte Stillede Spørgsmål

For at gøre din takeaway oplevelse nemmere forsøger vi at besvare oftest stillede spørgsmål. Ellers skriv med vores chat support.

Levering

Hvorfor varierer leveringstiden?

Leveringstiden er dynamisk, og afhænger af nogle faktorer, såsom trafik, travlhed på vores systemer, tilberedningen af din bestilling og din placering.

Leverer chaufføren ordren til hoved døren?

Chaufføren leverer altid ordren til din hoveddør. Řnsker du dog at hente maden fra chaufføren, kan dette også sagtens lade sig gøre.

Hub kredit

Hvad er Hub kredit?

Hub kredit er dit e-kreditkort til madbestilling, og til at tjene penge. Du kan også overføre midler fra din egen private konto til din foodhub konto således at du har kredit på din bestillingskonto.

Hvad er henvisnings bonus?

Henvisning bonus er de penge du tjener ved at dele dine madoplevelser med venner, som så bestiller via dit unikke link. Pengene bliver sat ind på din Hub kredit konto.

Hvordan får jeg min henvisnings bonus?

Vores system tracker alle de ordre der kommer via dit unikke link. Pengene bliver sat direkte ind på din hub kredit. Du kan få alt lige fra 5-50% pr. ordre du henviser.

Kan jeg se min Hub kredit historik?

Ja du kan se alle transaktioner på din profil. Når du er logget ind, vil du kunne se fanen ”Hub kredit” her kan du finde dine transaktioner.

Hvordan får jeg mine penge udbetalt?

Du kan via din Hub kredit konto anmode om udbetaling, ved blot at udfylde bankens navn og dine bank oplysninger (registreringsnummer + kontonummer).

Ordre tracking

Kan jeg følge med, hvor min ordre er henne ?

Ja via appen, kan du tracke din ordre direkte, og se chaufførens rute og estimerede ankomst.

Hvorfor kan jeg ikke se chaufføren på kortet ?

Du kan først tracke din ordre, når chaufføren har afhentet din bestilling fra restauranten.

Betaling

Hvad betyder split betaling?

Du kan vælge at splitte din betaling mellem dit kreditkort og penge fra din hubkredit. Du vælger selv hvor meget du vil betale med din hubkredit så vil resten blive trukket fra dit betalingskort.

Betaler jeg nogle kortgebyr?

Nej. Du betaler ikke noget kortgebyr.

Restauranten afviste min bestilling, hvornår får jeg pengene sat ind på min bank konto ?

Pengene bliver ikke hævet fra din konto. De bliver blot reserveret. Derfor vil du ikke blive trukket i tilfælde af restauranten ikke kan behandle din ordre.

Apps

Hvorfor ønsker appen adgang til min lokalitet?

Vi bruger din lokalitet for at gøre din bestilling nemmere, på den måde behøver du ikke at fortælle hvor din bestilling skal leveres til. Du kan dog altid selv vælge at ændre hvor ordren skal leveres til.

Kan jeg bruge min hub kredit på appen ?

Ja. Du kan sagtens bruge hub kredit på din app.

scroll_up